27 Kasım 2008 Perşembe

Site Açılışı

Dişlek Tavşan bir karikatür sitesi yapmak için başladığımız ama araya askerliğin girmesi ile ertelediğim bir proje. Bu proje şuanda devam ediyor taki 11 Aralık 2008 gününe kadar.
Bu projeyi arkadaşım Levent İŞBİLİR ile yapıyorum. Levent karikatürleri çiziyor bende onları bilgisayar ortamına aktarıyorum (vectorel olarak). Sitenin açılış sayfasında ne zaman açılacağı ile ilgili bir karükatür var. İnşaallah askerde bir sorun yada geç gelme olmaz ise sitenin açılış tarihi 30-06-2010. 

Ben kimim?

Daha bende bilmiyorum ama! Hadi hayırlısı. 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

DİŞLEK TAVŞAN

Maskaralıktır işi
Paytak paytak gelişi,
Maskaralıktır işi
Benim dişlek tavşanım.

Herşeyden çok seviyor
Durmadan havuç yiyor,
Dişlek dişlek gülüyor
Benim dişlek tavşanım.

Kavga nedir bilmez pek
Kaçar görünce köpek,
Tüyleri sanki ipek
Benim dişlek tavşanım.

İsmail MALATYA 05057659842

Unknown dedi ki...

Oyuncaklarım

Kırmızı bir arabam
Sarı renkli gemim var,
Raylarda 'cuf cuf' giden
Mavi bir trenim var.

Kardeşimle birlikte
Hiç bıkmadan oynarım,
Yaşamıma renk katar
Güzel oyuncaklarım.

İsmail Malatya

Unknown dedi ki...

ATATÜRK ŞİİRLERİ


Bir köşesinde yatar
Kalbim onlarla atar,
İçime coşku katar
Atatürk şiirleri.


Duygu dolu her satır
Maziyi hatırlatır,
Sanki beni anlatır
Atatürk şiirleri.


Gökyüzüne bakıyor
Mehmetçikler okuyor,
Çanakkale kokuyor
Atatürk şiirleri.


Her sözü bir öğüttü
Kahramandı yiğitti,
Beni bir şair etti
Atatürk şiirleri.

İSMAİL MALATYA